360/365

 
Idag firar jag och den här korven hela 2 år. Och nu när jag tänker efter har vi hunnit vara med om så himla mycket, även om de senaste 2 åren känns väldigt långsamma. (Vi är 100% enade om att det känns som om vi varit tillsammans så mycket längre, men det är ju för att vi varit vänner sedan flera år tillbaka.)
 
Vi har varit med om en tillfällig fysisk separation på 6 veckor då jag var i Nya Zeeland, sjukhusbesök mitt i natten med oförklarliga smärtor, 2 utlandsresor tillsammans, dödsfall, bråk, gråt och skrik, födelsedagar, jular, nyår, sommrar, körkort för oss båda, oändligt många turer med bil, 5 olika jobb för mig, 3 olika jobb för honom, tatuering och piercingar, långa kvällar och nätter utan sömn, tidiga mornar, och sen bara så jävla mycket kärlek så jag tror det ska svämma över och dränka hela världen. 
 
Det är väl egentligen ingenting som inte är normalt för ett förhållande på 2 år, men det är speciellt för oss. Varje dag jag är med honom är en speciell dag. 
Och att han är den enda killen jag någonsin varit med känns faktiskt så jävla bra. För vissa kanske det låter helt galet, men jag vill inte ha någon annan. Om han är min för resten av livet kommer det bara att ha varit han, och det gör mig lycklig, för jag behöver ingen annan. 
 
Jag älskar dig, nu och för alltid hjärtat ♥
| |
#1 - - Korven:

😍😍😍!!!!!!! Jag älskar dig mest i hela världen min underbara❤️ Jag är din för all framtid💞

Upp