Listan för 2015

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Åkte bland annat på en resa utomlands med pojkvän och några kompisar, skaffade en del nya jobb som jag även hann avsluta (förutom mitt nuvarande), skrev på papper på en lägenhet också.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade väl inga nyårslöften direkt...

3. Fick någon du känner barn?

Det blir bara fler och fler! 

4. Dog någon som stod dig nära?

Inte mig direkt, men det känns som om väldigt många människor har gått bort det här året. 

5. Vilka länder besökte du?

Spanien! 

6. Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016?

En lägenhet, precis som förra året! 

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

24/12. Julaftonen som var riktigt jävla värdelös. 

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Martin är, och kommer alltid att vara, det bästa som hänt mig varje år. 

9. Vilket var ditt största misstag?

Oj, helt ärligt så vet jag faktiskt inte, haha.

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Det var nog den där datorstolen jag köpte till Martin, han blev så otroligt glad. 

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Mat - definitivt mat.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

Att jag fick jobbet på IKEA! 

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nah, en del olyckshändelser har väl ägt rum med en del blåmärken som följd, men ingenting allvarligare än så. Och sjuk har jag inte varit heller.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2015?

Mumford & Sons kanske, som släppte ett nytt album. Och kanske den där Salsa Tequila med Anders Nilsen, hahaha. 

15. Mådde du bättre eller sämre under 2015 än vad du gjort tidigare år?

Som vanligt, mår ju mycket bättre med Martin vid min sida.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Träning utan tvekan, men det får bli ett riktigt nyårslöfte för 2016! 

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Typ att oroa mig över saker, det känns så onödigt i efterhand.

18. Hur var din julafton?

Se inlägg 359/365.

19. Blev du kär?

Slutar aldrig att vara kär. 

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Game of Thrones är som vanligt asbra, men Modern Family har klättrat uppåt på min lista också.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

No time for hate, förutom djurplågare och alla andra idioter som lever på denna planet :) 

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Har inte läst så mycket det här året, men det blev ju en GoT-bok, så den i sådana fall. 

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Öh... Ingen aning, vi får rådfråga Spotify helt enkelt. 

24. Önskade du dig något som du fick?

Hårfön, Chromecast och en massa fina böcker. 

25. Önskade du dig något som du inte fick?

Nä, hade en ganska kort önskelista det här året. 

26. Vilken var årets bästa film?

Star Wars!! Har ni inte sett den än så måste ni göra det nu!!!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Spenderade dagen med min älskling ♥ Och sen har jag för mig att släkten kom över.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

De människor som jag brukar träffa...

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Mörk. 

30. Vad fick dig att må bra?

Martin, sova och mat. (Precis samma som förra året)

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen. Om Martin var känd så skulle jag kunna svara annorlunda ;) 

32. Vem saknade du?

En del vänner sen Vittra kan jag väl vara ärlig och säga.

33. Vilken var din bästa månad?

Någon sommarmånad kanske.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Man kan alltid göra allting bättre. 

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Jag kommer att flytta in i en nyproduktion, ska kämpa på för att bli så bra jag bara kan på mitt nya jobb och att köpa en massa inredning jag aldrig riktigt funderat över tidigare. 
| |
Upp