20/365

Någonting jag verkligen ser fram emot det här året (antagligen det enda spännande också) är min och Martins långhelg i Göteborg i samband med att Foo Fighters kommer och hälsar på lilla Sverige. 
Vi ska bo på hotell, se konserten, gå på Liseberg och bara ha världens bästa jävla tid tillsammans. 
 
Tyvärr kommer det antagligen inte att bli mer semester för mig om jag återvänder till mitt gamla jobb i hopp om att spara pengar till lägenhet, men vi får se hur allting tar sig det kommande året. Jag hoppas i alla fall på det bästa för sommaren, trots att det förmodligen blir mycket jobb. Så länge jag har min egen att gosa med på kvällarna kommer jag vara nöjd. 
 
Hur som helst vet jag någon som är mer exalterad över själva konserten än något annat, haha. 
 
Kommer definitivt ha med mig min systemkamera på vårt lilla äventyr så det blir nog en del bilder som kommer upp här då.
 
 
| |
Upp