7/365

Så, idag var "stora" dagen här. En intervju för ett extrajobb på Stockholmsmässan där jag skulle jobba för Mässrestauranger i deras utrymmen. För er som kanske inte vet det så är Stockholmsmässan där de flesta mässor äger rum i Stockholm (Älvsjö), där det finns ett flertal stora, rymliga hallar. Jag skulle då att jobba med mat/fika i stort sett. 
 
Klockan var 09:40 när jag var framme och hade slagit mig ner i deras matsal för att invänta resten av gruppen samt att klockan skulle vara ca 20 minuter närmare 10. Vi satt i grupp och hade genomgång av företaget samt diskussioner. Sedan var det kortare intervjuer enskilt. Det hela gick på strax över en timme. 
 
Några timmar senare fick jag ett samtal om att de väldigt gärna ville ha mig som medarbetare. Alla era tumhållningar gjorde nog susen! Åker tillbaka på fredag för en kassakurs (alla kassor använder sig självklart inte av samma system, men jag tror att jag har en liten fördel när det kommer till att lära mig det här), sedan är det första passen under MC-mässan som gäller om ingenting dyker upp tidigare än så! 
 
 
| |
Upp