183/365

Jag har en jättebra nyhet faktiskt, men jag kommer inte att dela med mig av den riktigt ännu. Det får ligga och gro ett tag, hihi. Det är i alla fall någonting väldigt positivt för oss inblandade! Även om jag önskade att hela procesen skulle gå mycket snabbare än så otroligt många och långa månader som det är, så är jag ändå väldigt nöjd. 
 
Det är helt otroligt hur saker kan förändras från en stund till en annan, bara sådär. Att jag är en pessimist är ingenting jag känner att jag behöver dölja alls. Jag är det och i mina ögon är det någonting bra för det mesta. Jag kommer aldrig försent till exempel. Jag tror oftast inte på allt jag hör osv. Men, när det kommer till vissa saker får jag upp hoppet något otroligt och ger mig in i det 100% och när man sedan får reda på att det inte går som man vill så mår man bara dåligt istället. Och så har det varit otaligt många gånger gällande det här. 
Fast den här gången kan det inte riktigt gå fel, så det så! 
 
Att vara positiv är viktigt, det måste jag intala mig själv.
 
 
 
 
| |
Upp