156/365

Som den ambiotiösa bloggaren jag är så har jag såklart tagit en medveten paus i bloggandet.... Nej. 
 
Angående visningarna vi var på och lägenheterna vi tyckte väldigt mycket om så kan jag säga att vi både budade och förlorade. Att lägenheterna stiger till sanslösa priser är ett stort problem för några som absolut inte kan lägga mer pengar än vi fått lånelöfte om. Man tycker att 1 650 000 borde räcka någonstans, men inte där vi vill bo tydligen. Jävla skit. Vi snackar om minst 200 000 högre än vårt tak. Jag vet inte var jag ska ta vägen, men man får acceptera situationen och leta vidare. Det sägs att man måste förlora sju gånger innan man får sin lägenhet. 
Det är ganska svårt att inte bli nedslagen, men vi har i alla fall varandra och det är ju faktiskt det som är huvudsaken, inte vår boendesituation. 
 
 
Förövrigt kan jag tala om att jag försökte få lite färg idag. Misstag. Ett stort, stort misstag. Jag är röd på hela armarna och bröstet. Blekfisen som jag blivit klarar visst inte av solen lika bra längre. Bygga upp försiktigt. Bygga upp försiktigt. Det svider som utav bara fan, men jag har bara mig själv att skylla. Dricker mycket vatten och hoppas att det känns bättre imorgon. 
 
Lovar er en uppdatering imorgon, 100 % ! 
| |
Upp