128/365

Hallååååå, nu har det gått ett par dagar sedan jag senast uppdaterat och ja? Vad har jag varit med om sedan sist?
 
Valborg började med att möta upp Saga som fyllde 21 år! Vi fikade en stund och sen skulle hon vidare till Uppsala och fira valborg. Jag mötte Martin i Tullinge och vi åkte till Henrik och åt mat där. Vi åkte hemåt vid halv elva eftersom Martin skulle jobba dagen efter. Så en "riktig" valborg blev det inte för vår del, men vad gör egentligen det? 
 
Utöver det har jag tränat lite, jobbat ganska mycket och sovit en hel del. Vi var på Heron två gånger i helgen, både lördag och söndag. Med olika sällskap då, haha. 
 
Jag har inte så mycket mer att skriva för tillfället egentligen, inte mer än att jag ska titta på Hellboy som precis börjat på sexan och sporadiskt läsa bloggar. Lovar att försöka skriva ett mer intressant inlägg nästa gång, tjing. 
| |
Upp