142/365

Vaknade innan jag hade tänkt gå upp idag av att jag hade totalt 0 känsel i min högra arm. Varför? Jo, för att jag både böjt den och legat på den. Skakade den våldsamt ett tag och sträckte ut armen innan känseln kom tillbaka. Hade ett stort, rött, märke i armvecket, hahah. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det var ju inte så att armen var böjd onormalt, utan bara dragit in underarmen mot överarmen - och sovit så. Klarade mig utan bestående men i alla fall, så ni kan vara lugna. 
 
Ungefär kvart över tio, efter frukosten, drog jag på mig mina träningskläder och en tjocktröja och tog mig ut på en snabbare promenad. Osäker på om det är riktig powerwalk, men jag antar att det är det närmsta man skulle kunna kalla det med tanke på hastigheten. Idag hittade jag en ny runda att gå som är längre än de jag gått tidigare, slog även rekord idag! Wiho! Det håller mig väldigt motiverad faktiskt. 
 
 
Har insett den bittra sanningen och nej, just nu trivs jag inte i min kropp som den ser ut och vad den väger. Har gjort halvtaskiga försök tidigare, men aldrig varit så motiverad eller fokuserad som jag är just nu. Bilden ovan har jag liggandes på mitt skrivbord så att jag kan se den och ge mig någon sorts pushande effekt när jag sitter vid datorn. Kommer ta mig till gymmet ikväll också innan jag beger mig hem till Martin. Jag SKA nå mina mål. Så är det bara. 
 
| |
Upp