306/365

Bilder lånade från tumblr.
 
Hej på er! Just nu ligger jag i en säng som är väldigt bekant för mig, men som ändå inte är min. Delvis min kanske. Hur som helst, jag tänkte att det var dags att skriva lite här.
Ovan ser ni fenomenet chiapudding som har blivit väldigt stort, men som jag ännu inte testat på själv. Ska faktiskt ge mig på att blanda ihop det någon gång den kommande veckan hade jag tänkt mig. Frågan är bara om jag kommer tycka om det eller inte, haha. Ser fram emot att testa det i alla fall. 
 
Imorgon är det jobb som gäller igen och därefter tänkte jag faktiskt ta mig till gymmet (som jag inte varit på sen jag vet inte hur länge). Och sen får vi se om det bär av till mig eller Martin. Beslutet har ännu inte fattats. 
Kommer nog skriva en del den här månaden i alla fall, då jag tänkt släppa den stora nyheten, hehe. 
 
| |
Upp