309/365

Glöm inte att det är farsdag på söndag! Ge er pappa lite extra kärlek och tänk på alla dem som inte har en pappa.
 
Waddup guys. Kan säga att jag testade på det där med chiapudding och själva puddingen blev bra och ja, det smakade ju inte så mycket. Chiafrön i sig smakar ju verkligen ingenting, mandelmjölken kände man knappt av heller, men vaniljpulvret gav det en smak av ren vanilj och för en som är van med socker i stora lass, så var det kanske inte en höjdare. Men det smakade ju absolut inte illa. Problemet var bara att vi inte hade någonting bra att ha på den där puddingen (sort misstag, haha), så jag väljer att göra om det när antingen jag eller någon annan i detta hushåll handlat någon god frukt/bär. Återkommer med betyg på det! 
 
Idag har jag jobbat och stått i och mycket mer än så har det inte varit idag. Eftersom klockan bara är 19 än så länge, så tänkte jag sitta och få lite ordning på min blogg, tumblrs och kanske även datorn, men inget är satt i sten så vi får se. Om några dagar släpper jag det väldigt spännande som väntar i mitt liv. 
 
 
| |
Upp