320/365

Bilder lånade från Tumblr & Google. 
 
Hej på er! Jag hoppas att ni blev lika glada som mig över jobbet! (Vet att Elin lovat att komma och terra mig, du är så välkommen!) Och förhoppningsvis även det här med lägenheten, haha. Räknar ner dagarna till den 7/12-15 och 15/11-16. Alltså 21 dagar kvar tills jag ska ta över IKEA och göra mig hemmastadd! Det kommer kännas så bra, jag bara vet det. Kommer under de första veckorna fortsätta jobba helg på mitt nuvarande jobb och även jul, då det kändes så jävla taskigt att bara lämna under en tid då jag verkligen behövs. Så jag kommer jobba två helger, 23/12 och 24/12. Sen tillhör jag bara IKEA. 
 
Ville bara rekommendera märket MUJI som säljs på utvalda Åhléns, det är väldigt enkla och "rena" produkter som inte är särskilt särskilt speciella utseendemässigt, men jag gillar verkligen deras produkter. Har många olika produkter och kan nästan aldrig hålla mig från att köpa någonting nytt när jag är där. Min lilla plånbok i plast är nog mitt bästa köp därifrån, kan däremot inte hitta artikeln varken i butik eller på nätet längre, så jag förmodar att den har utgått, trots detta är den absolut bäst. Ni kan läsa mer om MUJI här. 
| |
Upp