290/365

Bilder lånade från tumblr.
 
Såg den här bildserien + några till med andra människor på tumblr och blev återigen påmind om hur pass olika vi människor är. Skulle någon somna på mig sådär skulle jag förmodligen låta den personen sova på mig. Är det en alkis som luktar riktigt illa osv kanske jag skulle känna mig obekväm och försöka flytta lite på mig, men en person som till exempel är på väg hem från jobbet? Absolut. 
 
Fun fact: Eftersom jag bor i Södertälje och det är slutstationen har jag väckt väldigt många människor. Tåget vänder ju bara och åker mot Stockholm igen. Det är mycket möjligt att de människor jag väckt redan åkt förbi sin station, men det är bättre att de blir väckta där än åker hela vägen till Märsta. Om jag hade somnat och kommit till slutstationen hade jag väldigt gärna blivit väckt. 
| |
Upp