294/365

 
Det här är min main tumblr där jag rebloggar en mängd olika bilder på saker jag tycker är trevliga att se på -självklart är det ordnat efter färg. go-abroad.tumblr.com
 
Det här är en av mina "sidotumblrs" där jag inriktat den helt på inredning och inredningsdetaljer - just nu är jag väldigt mycket för grått. myfuturistichome.tumblr.com
 
 
Tänkte att ni, mina fina läsare, skulle få se vad jag sysslar med på tumblr. Jag har ett par tumblrs till, men de har inte samma prioritet som dessa två. Har jag några fellow tumblr buddies som läser bloggen får ni gärna gå in och kika eller rentav följa någon av dem. 
Idag är jag ledig och ska försöka ta vara på att faktiskt vara ledig, men vi får se om jag stannar i sängen hela dagen eller rör mig ut... Förmodligen inte. Ha en fin höstdag kompisar! 
 
| |
Upp