260/365

Hej på er kompisar! 
Idag har jag 19 dagar kvar som 20-åring, sen förvandlas jag till en ståtlig och kraftfull 21-åring. Eller? Vi får allt se hur det blir med det, haha. De senaste åren har jag varit väldigt dålig med att skriva på min födelsedag, vilket jag i och för sig har varit hela det här året, så tänkte bara ge er en heads up angående det. 
 
Det första jag vill är att min pojkvän inte ska jobba på min födelsedag, men det är inte så mycket att göra åt om han nu gör det. Det andra är att han och jag går ut och äter på något fint ställe typ. Sen bara få en massa kärlek under hela dagen. Är det för mycket begärt på sin födelsedag? Jag hoppas inte det, haha. 
 
Det närmar sig datumet då jag ska gå ut "offentligt" med vad det är som ska hända och jag tänker hålla mig, så ni får lov att vänta snällt. Vi hörs snart igen! 
| |
Upp