272/365

Just nu sitter jag här med datorn och tv:n på i bakgrunden. Försöker komma på någonting att skriva, men vad? 
Vaknade inatt vid 4 och hade riktigt jävla ont i örat, alltså fan vad ont det gjorde. Låg vaken i en timme typ och lyckades tillslut somna om. Vaknade ordentligt vid 10 och hade både ont i huvudet, örat och strax under käken, undrar mest vad som hände den här natten egentligen. Det har gradvis gått över under dagen, men vi får se hur lång tid det tar innan jag känner mig helt ok, kommer självklart att gå till jobbet imorgon, så dålig är jag inte. 
 
Under dagen har jag mest åkt med i Martins bil. Vi åkte ner till centrum och handlade lite mat, därefter åkte vi till Huddinge för att lämna en del varor i butiken och efter det åkte vi hem till mig. Han åkte hem till sig och jag satte mig i sängen och slog på tv:n. Och ja, det var väl min dag. Ska ladda om och hoppas på en bättre dag imorgon. 
 
 
| |
Upp