26,78%

En fjärdedel av det här året har alltså redan passerat. Och vad har jag åstakommit hittills? Jobbat på som satan och varit trött i princip hela tiden. 
Både idag och igår har jag faktiskt varit duktig nog att ha tagit mig till gymmet. Körde ben & rumpa igår och idag när jag fick med mig min bättre halva blev det rygg & biceps. Vill verkligen komma igång med det här ordentligt och inte ge upp efter några gånger bara för att jag varit "sååå trött" eller inte varit hemma hos Martin (det är dock ett problem då jag själv inte äger någon bil). Tänker inte lova någonting, men jag har en tanke om att jag kanske borde ta mig till gymmet imorgon innan jobbet, men vi får se. 
 
Imorgon och helgen blir det jobb igen, men känner faktiskt att jag utnyttjat mina lediga dagar ganska bra den här gången, är väldigt stolt över mig själv, haha. 
 
Dagens nedräkning: 
17 dagar till Game of Thrones sänds igen. 
30 dagar tills min provanställning är finito! 
74 dagar till Beakin Benjamin.
108 dagar till det att Martin fyller 22. 
183 dagar tills jag fyller 22.
190 dagar tills vi äntligen flyttar. 
Och 253 dagar till Kent. 
 
| |
Upp