32,51%

 
Här får ni ett lite halvtaskigt collage på två av mina viktigaste nedräkningar, och det är när vi flyttar in och när min provanställning är över. Så fort min provanställning är över och Martin har fått sin heltid på papper så ska vi ner till Handelsbanken och snacka lån och ekonomi. Längtar efter ha fått det ordnat också. Som ni säkert sett så har jag faktiskt räknat fel på när min provanställning skulle vara över. Var lite för optimistisk, haha. 
 
Hur som helst, här får ni dagens nedräkning: 
40 dagar kvar tills min provanställning är färdig. 
52 dagar kvar tills vi ska se Breaking Benjamin. 
87 dagar tills Martin fyller 22. 
162 dagar tills jag fyller 22. 
169 dagar kvar tills vi får flytta in! 
232 dagar tills vi ska se Kent. 
 
Just det! För er som följer mig på instagram så har ni säkert redan sett att jag och Martin blivit ägare till en bil! 
Det känns jättebra att äntligen ha en "egen" bil, även om jag delar på den med Martin och han kör den betydligt mer då hans jobb kräver det, men det är ändå en bil jag till 100% kan ta om han inte har den. 
Det enda jag tycker är jobbigt är att vi la ner så himla mycket pengar på den, som vi skulle använt till möbler... 
Jag är väldigt glad för den, missförstå mig inte. 
 
Nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova bredvid min bästa vän till pojkvän. Imorgon väntar en ny jobbdag och efter det en helg fylld med jobb. Ha en trevlig Valborg kompisar! 
| |
Upp