0,55%

New year, new me. Not.
 
Hej på er för första gången 2016! I år kommer rubrikerna att bestå av procentpå hur mycket som gått av året just den dagen jag publicerar inlägg. Så nu vet ni det. 
 
Jag tänker inte sitta och berätta för er om hur 2015 var mer än inägget jag redan gjort den 31/12. Istället tänkte jag bara tala om för er vad jag sa göra det här året. 
År 2016 ska jag flytta hemmifrån, för första gången i mitt liv flyttar jag på riktigt och får en adress som jag inte delar med mina föräldrar. Jag ska pussa på min pojkvän mer än någonsin. Jag ska bli asbra på mitt jobb. Jag ska göra mitt bästa för att prioritera rätt och spara pengar. Jag ska bli bättre på att ta mina kosttillskott. Jag ska ordna med en asbra inflyttningsfest och nyårsfest. 
 
Har alltid varit negativt inställd till att hålla i en fest själv, i ens hem, men nu när vi ska flytta känns det inte så illa ändå. Jag tror att det har varit så att man är i sina föräldrars hem, det är ju liksom de som står för allt i hemmet. 
Hur som helst, får vi inte asjobbiga grannar blir det förhoppningsvis en skitbra fest! Haha. 
| |
Upp