3,55%

Bilder lånade från tumbr.
 
Hej kompisar! Nu har jag fått för mig typ det ni ser här ovan. Jag är väldigt sugen på att liva till det med håret. Känner att lila är en väldigt fin färg som jag kan leva med. Om jag nu tar det här steget, vilket jag tror att jag kommer, så börjar jag med en vanlig ombre. Övergår därefter säkert till något annorlunda i lila. Gillar verkligen bilden högst upp till vänster med det ljuslila i hela håret! Kommer vara med i the long run, så att säga. 
Kanske är det för att jag äntligen fått ett heltidsjobb där man inte bryr sig om hurvida jag har piercingar, tatueringar eller vilken hårfärg jag har, så länge jag håller min personliga hygien fräsch. 
 
Kommer använda mig av Manic Panics produkter. Hade jag haft allt jag behövde hemma, hade jag startat projektet på en gång, men det blir en annan ledig helg! Vi hörs, tjingeling! 
| |
Upp