17,76%

Hej på er, jag antar att det inte undgått någon av mina läsre att jag inte varit så duktig på att skriva i bloggen sedan jag gick på en heltidsanställning. Det är så det får lov att vara tills jag känner att jag har tid att skriva de dagar jag jobbar. Just idag är jag ledig och planerar att vara det hela morgondagen också. 
Då blir det för övrigt kalas för min lillasyster som fyller 7 år och även pappa som fyllde 48 för lite mer än en vecka sedan.
 
Jag har faktiskt glada nyheter idag! Vi fick hem ett brev tillsammans med en tillvalskatalog för några dagar sedan.
Och i det brevet stod det ett helt annat datum än det som vi förväntat oss. Vi kommer ha tillträde till lägenheten den 14/10-16. Vilket innebär att vi får flytta in en hel månad innan det var sagt från början! Och en vecka efter min födelsedag, så jag ser det som en lite försenad present till mig, haha.
 
Här kommer min nedräkning:
Endast 7 dagar till det att min prövotid för körkortet har löpt ut, 63 dagar till det att jag är anställd på heltid på riktigt och inte på prov, 141 dagar till det att Martin blir 22, 216 dagar till det att jag blir 22 och 223 dagar till det att jag och Martin blir sambos och även ägare till en helt ny och fräsch 2:a.
 
 
 
 
| |
Upp