22,40%

 
Såhär ser mitt "just nu" ut. Känner ett starkt behov av att faktiskt göra någonting vettigt idag, typ som att gå ut, kanske träna. 
Igår gick jag faktiskt och klippte mig, anledningen var inte att det var slitet, utan snarare att jag blivit så trött på att håret är så rakt och tråkigt. Klippte av en hel del och klippte upp det lite mer. Jobbar på som satan varje dag och har börjat känna mig lite trött, haha. Längtar efter helgen! 
 
Här kommer dagens nedräkning: 
33 dagar till Game of Thrones sänds igen! 
46 dagar tills jag är heltidsanställd for real. 
90 dagar till det att jag och Martin ska gå på Breaking Benjamnin (överraskade honom med 2 biljetter för några dagar sedan, som den fantastiska flickvän jag är, haha). 
124 dagar tills min kärlek fyller 22. 
199 till det att jag fyller 22. 
Och sist, men inte minst, 206 dagar till inflytt! 
 
Kan lägga till att vi ska gå på Kent om 269 dagar också! 
 
| |
Upp