35,25%

Hej på er! 
Funderar på att kanske försöka blogga minst en gång i veckan och göra det på Söndagar i sådana fall. Om jag ska vara helt ärlig vet jag fan inte varför jag ens bloggar, haha. 
 
Den senaste veckan har bestått av POLLEN FRÅN DJÄVULENS DJUPASTE JÄVLA AVGRUND. 
Jag avlider. Det är så jävla jobbigt att jag fan inte vet vart jag ska ta vägen. Till råga på allt med pollenhelvetet fick jag och besök av min nemesis Astma. Har ju jobbat hela veckan, men det var först på torsdagen som den slog mig i bröstet och sa "I'm back, bitch". Så på fredagen gick jag till Vårdcentralen och fick mina mediciner utskrivna på nytt. 
Efter jobbet umgick jag med två kollegor från jobbet, vi åt middag och tog en promenad. Det var väldigt trevligt! 
 
I helgen har jag varit ute och gått med fel skor vilket resulterat i ännu en present från Djävulen själv, nämligen skavsår.   Pappa och jag åkte senare samma dag (lördag) till Nike och köpte nya skor. Hur sköna som helst och jag var självklart tvungen att inviga dem idag, trots skavsår. Det gjorde ont som fan, men jag kämpade ändå på. 
Har alltid använt Runkeeper när jag varit ute och gått, men laddade ner Nike+ igår och testade appen i samband med min promenad. Helt okej app än så länge. Har även gett mig fan på att läsa ut den här boken innan sommaren är här på riktigt. 
 
Här kommer nedräkningen! 
30 dagar tills provanställningen är över. 
43 dagar till Breaking Benjamin. 
77 dagar tills min Älskling blir 22. 
152 dagar tills jag blir 22. 
159 dagar tills vi äntligen blir sambos. 
222 dagar till Kent. 
 
Så just nu längtar jag efter att få se nedräkningen stå på mindre än 100 som ni säkert förstår. 
 
| |
Upp