37,16%

 
Här kommer alltså veckans uppdatering! Det gäller ju att göra en vana av det, ellerhur? :) 
 
Den här veckan började med att pollen fortsatte vara förjävligt, har tagit 2 promenader med hjärtat mitt och kämpat på med appen som jag laddade ner tidigare. Gillar att den samarbetar med en annan jättekul app som Nike står för.
I tisdags gick jag faktiskt på bio med Martin, Henrik och hans flickvän Angelica, vi såg Djungelboken. Det är helt sjukt när man tänker på att i princip allt är animerat! 
Resten av veckan har väl varit som vanligt, jobbat på och kämpat. Den här helgen har jag också jobbat och det var väldigt mycket då det varit ganska kasst väder, men tiden går ju väldigt snabbt då. 
 
Längtar så fruktansvärt mycket efter att flytta, usch. 
 
Här kommer nedräkningen! Känns som om jag behöver ha någonting att se fram emot varje månad, så behöver hitta någonting i augusti och september, haha. 
 
23 dagar tills jag är heltid på riktigt! 
36 dagar till det att vi ska se Breaking Benjamin. 
70 dagar tills hjärtat mitt fyller 22.
145 dagar tills jag fyller 22. 
152 dagar tills vi får nyckeln och äntligen har ett eget hem. 
215 dagar tills Kent! 
 
 
| |
Upp