39,07%

Hejhopp! 
 
Den här veckan har jag jobbat min andra helg i rad, har varit ledig 2 dagar mitt i veckan, önskar att jag kunde få vara ledig 3 dagar i rad någon gång. Ser fram emot en kortare vecka med ledighet på tisdag och helgen. 
Jag har varit ute och gått i veckan och även bestämt mig för att anta en jättestor utmaning nästa år, kommer berätta mer om det senare när det är spikat!  
 
Det är dags för mig att börja tänka på vad min käraste ska få i födelsedagspresent också, vilket är jättesvårt! Första året vi var tillsammans och han fyllde år köpte jag en stjärna till honom då han tycker väldigt mycket om stjärnor. Året därefter gav jag honom ett stort bidrag till en datorstol som är "den bästa som finns" att köpa när man tycker om att spela, som han faktiskt gör. Alltså har jag typ gjort det absolut bästa jag kunnat båda åren, men hur ska jag toppa det i år? Har ingen aning alls. Paniken kommer snart. 
 
Här kommer nedräkningarna: 
 
16 dagar tills min provanställning är färdig. 
29 dagar tills vi ska gå på konsert. 
63 dagar tills mitt hjärta fyller 22. 
138 dagar tills jag fyller 22. 
145 dagar tills vi flyttar ihop! 
208 dagar tills konsert nummer 2. 
 
| |
Upp