Del 6, 2018

 
 
None of us are “ok” all the time. And there shouldn't be a stigma when we aren’t. Both my brother and I have had our own intense personal battles and it has, and continues to be, life changing. I try to remember that just past the darkest days await the brightest and most rewarding moments. And that change is always right around the corner.
 
- Jared Leto
 
 
För ett x antal veckor sedan sökte jag en utbildning. Det var väldigt spontant, men jag kände mig manad att göra det då allt såg så jävla mörkt ut på jobbet. Det ser fortfarande mörkt ut. Det enda som får mig att ens gå till jobbet just nu är mina kollegor. 
 
Nå, till utbildningen. Jag står på reservplats nummer 7 för tillfället. Håller tummar och tår för att jag ska komma in. 7 personer står mellan mig och att få plugga till projektledare/eventkoordinator. 
Kommer jag inte in det här året kommer jag söka nästa år, och året efter det, tills jag tillslut kommer in någonstans. Jag vet att det här är vad jag vill jobba med. 
 
madeleine | |
Upp